Na vaša sporočila se vedno trudimo odgovoriti čim hitreje. Medtem si lahko ogledate tudi pogosto zastavljena vprašanja in preverite, ali odgovor ni že na našem seznamu pogosto zastavljenih vprašanj.
Za vračilo ravnajte na naslednji način:
1. Izpolnite obrazec za vračilo, ki je priložen naročilu, ali ga prenesite tukaj. 2. Izberite enega od razpoložljivih načinov vračanja. Izbirate lahko med naslednjimi možnostmi: Vračilo v GLS Paketomat ali Vračilo v paketni trgovini GLS. 3. Pošiljki priložite izpolnjen in podpisan obrazec za vračilo. Če potrebujete nov obrazec, ga lahko natisnete s spletne strani. 4. Vrnjeni izdelek ustrezno zavarujte in ga položite v originalno pakiranje skupaj z izpolnjenim in podpisanim obrazcem za vračilo. Ko vračate izdelek mora imeti nedotaknjene etikete ter ne sme biti uporabljen. 5. Oddajte paket v paketomat ali paketno trgovino.
Ne morete čakati na svoj paket? Vas zanima, ali ste ga že prejeli? Morda pa želite le vedeti, kje je trenutno paket z vašimi sanjskimi nakupi? To ni problem! Potrudili smo se, da boste paket prejeli čim prej. Njegovo lokacijo lahko spremljate kadar koli. Obiščite spletno stran izbranega prevoznika in vnesite številko tovornega lista. Preverite, kako enostavno je! Svoji pošiljki lahko sledite na: https://gls-group.eu/SI/sl/home
Če se prejeti izdelek razlikuje od tistega, ki ste ga naročili, ga preprosto vrnite in takoj oddajte novo naročilo za želeni izdelek! Izbrani izdelki bodo za vas rezervirani takoj in po plačilu poslani v 24 urah.
Za vaše udobje pri nakupovanju so vsi naši izdelki skrbno izmerjeni. Posamezne mere izbranega izdelka, ki so na voljo na strani izdelka, primerjajte s svojimi telesnimi merami in uživajte v uspešnem nakupovanju.
Če naročila niste mogli preklicati, nas kontaktirajte preko klepeta in e-pošte: info@modivo.si Če želite preklicati naročilo, sledite povezavi na dnu sporočila o potrditvi naročila. Naročilo lahko prekličete le, preden dobi status "Poslano".