- Domača stran
- Center za pomoč
Domača stran
Meni
Menu
O trgovini
Pomoč
- Center za pomoč
- Čas in način dostave
- Načini plačila
- Vracila
- Reklamacije
- Nega obutve
- Tabela velikosti
Koristne povezavelinki
Center za pomoč
Pri nas so priznane blagovne znamke na dosegu roke! Potrudili smo se, da vam ponudimo široko paleto izdelkov. Na Modivo boste zagotovo našli nekaj zase. Naročanje in iskanje izdelkov je zelo intuitivno. Prepričajte se sami - oddajte naročilo in preverite, kako enostavno je to.
Pogosta vprašanja
Kako lahko spremeniti ali preklicati naročilo?
Če želite spremeniti naročilo, se obrnite na Kontaktni center za pomoč strankam na naslednji e-mail naslov: info@modivo.si Če želite preklicati oddano naročilo, kliknite na povezavo za preklic naročila v e-poštnem sporočilu s potrditvijo naročila. Naročilo lahko prekličete dokler se njegov status ne spremeni na “V pripravi”.
Kako lahko izberem pravo velikost?
Za vaše udobje pri nakupovanju so vsi naši izdelki skrbno izmerjeni. Posamezne mere izbranega izdelka, ki so na voljo na strani izdelka, primerjajte s svojimi telesnimi merami in uživajte v uspešnem nakupovanju.
Kako lahko naredim zamenjavo?
Če se prejeti izdelek razlikuje od tistega, ki ste ga naročili, ga preprosto vrnite in takoj oddajte novo naročilo za želeni izdelek! Izbrani izdelki bodo za vas rezervirani takoj in po plačilu poslani v 24 urah.
Kako lahko sledim svoj paket?
Ne morete čakati na svoj paket? Vas zanima, ali ste ga že prejeli? Morda pa želite le vedeti, kje je trenutno paket z vašimi sanjskimi nakupi? To ni problem! Potrudili smo se, da boste paket prejeli čim prej. Njegovo lokacijo lahko spremljate kadar koli. Obiščite spletno stran izbranega prevoznika in vnesite številko tovornega lista.
Preverite, kako enostavno je!
Svoji pošiljki lahko sledite na: https://gls-group.eu/SI/sl/home |
Kako vrniti izdelek?
Izdelke lahko vrnete hitro in priročno
1. Izpolnite obrazec za vračilo, ki je priložen naročilu, ali ga prenesite tukaj
2. Izberite enega od razpoložljivih načinov vračanja. Izbirate lahko med naslednjimi možnostmi: Vračilo v GLS Paketomat ali Vračilo v paketni trgovini GLS.
3. Pošiljki priložite izpolnjen in podpisan obrazec za vračilo. Če potrebujete nov obrazec, ga lahko natisnete s spletne strani.
4. Vrnjeni izdelek ustrezno zavarujte in ga položite v originalno pakiranje skupaj z izpolnjenim in podpisanim obrazcem za vračilo. Ko vračate izdelek mora imeti nedotaknjene etikete ter ne sme biti uporabljen.
5. Oddajte paket v paketomat ali paketno trgovino.VRAČILO - priročno, udobno!.
Kako lahko izbrišem svoj račun?
Če želite izbrisati svoj račun in vse podatke v njem, se obrnite na nas, npr. tako, da pokličete našo telefonsko številko za pomoč uporabnikom ali nam pišete e-pošto (za podrobnosti glejte razdelek Kontakt.