Menu
O trgovini
Pomoč
- Center za pomoč
- Čas in način dostave
- Načini plačila
- Vracila
- Reklamacije
- Nega obutve
- Tabela velikosti
Koristne povezavelinki
Menu
O trgovini
Pomoč
Koristne povezavelinki
Pri nas so priznane blagovne znamke na dosegu roke! Potrudili smo se, da vam ponudimo široko paleto izdelkov. Na Modivo boste zagotovo našli nekaj zase. Naročanje in iskanje izdelkov je zelo intuitivno. Prepričajte se sami - oddajte naročilo in preverite, kako enostavno je to.
Pogosta vprašanja
Brez težav. Geslo računa lahko preprosto ponastavite. Vse, kar morate storiti, je, da vnesete e-poštni naslov, s katerim je bil nastavljen vaš račun. V vaš e-poštni predal bomo poslali povezavo za ponastavitev gesla. In to je to! Ko nastavite novo geslo, lahko znova uživate v dostopu do svojega računa.
Menite, da ima nekdo dostop do vašega računa MODIVO? Svoje geslo lahko kadar koli preprosto spremenite.
Kako to storiti?
1. Prijavite se v svoj račun.
2. V podoknu računa pojdite v kategorijo Moje podrobnosti.
3. V predvideni prostor vnesite svoje trenutno geslo in svoje novo geslo.
4. Shranite spremembe in končali ste! Vaše geslo je bilo spremenjeno.
Če želite spremeniti naročilo, se obrnite na Kontaktni center za pomoč strankam na naslednji e-mail naslov: info@modivo.si Če želite preklicati oddano naročilo, kliknite na povezavo za preklic naročila v e-poštnem sporočilu s potrditvijo naročila. Naročilo lahko prekličete dokler se njegov status ne spremeni na “V pripravi”.
Za vaše udobje pri nakupovanju so vsi naši izdelki skrbno izmerjeni. Posamezne mere izbranega izdelka, ki so na voljo na strani izdelka, primerjajte s svojimi telesnimi merami in uživajte v uspešnem nakupovanju.
Če se prejeti izdelek razlikuje od tistega, ki ste ga naročili, ga preprosto vrnite in takoj oddajte novo naročilo za želeni izdelek! Izbrani izdelki bodo za vas rezervirani takoj in po plačilu poslani v 24 urah.
Ne morete čakati na svoj paket? Vas zanima, ali ste ga že prejeli? Morda pa želite le vedeti, kje je trenutno paket z vašimi sanjskimi nakupi? To ni problem! Potrudili smo se, da boste paket prejeli čim prej. Njegovo lokacijo lahko spremljate kadar koli. Obiščite spletno stran izbranega prevoznika in vnesite številko tovornega lista.
Preverite, kako enostavno je!
Svoji pošiljki lahko sledite na: https://gls-group.eu/SI/sl/home |
Na naši spletni strani lahko hitro in priročno registrirate vračilo in izberete, kako želite izdelek poslati nazaj.
Preverite, kako vrniti izdelek
Če želite izbrisati svoj račun in vse podatke v njem, se obrnite na nas, npr. tako, da pokličete našo telefonsko številko za pomoč uporabnikom ali nam pišete e-pošto (za podrobnosti glejte razdelek Kontakt.