Menu
O trgovini
Pomoč
- Center za pomoč
- Čas in način dostave
- Načini plačila
- Vracila
- Reklamacije
- Nega obutve
- Tabela velikosti
Koristne povezavelinki
Menu
O trgovini
Pomoč
Koristne povezavelinki
Prizadevamo si, da bi vaše naročilo čim prej prispelo do vas. Skupni čas realizacije naročila je sestavljen iz časa, potrebnega za pripravo naročila za pošiljanje in časa dostave. Naročila običajno pripravimo in odpošljemo v 24 urah. Naročila, poslana preko kurirja (GLS), so najpogosteje dostavljena v 3-5 delovnih dneh. Čas realizacije in dostave naročila ne vključuje sobot, nedelj in praznikov.
O vsaki fazi naročila (prav tako v primeru zamude) vas bomo obvestili z e-poštnim sporočilom. Stanje naročila lahko preverite tudi tako, da se prijavite v uporabniški račun.
V iskalnik vnesite ime izdelka, ki ga iščete. Filtri vam bodo pomagali najti popoln model. Izdelke lahko razvrščate npr. po vrsti, blagovni znamki, barvi, velikosti in številnih drugih parametrih.
1. Izberite izdelek in po potrebi njegovo barvo.
2. Izberite ustrezno velikost
3. Izberite "dodaj v košarico".
4. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov.
5. Ko se odločite za dokončanje nakupa, pojdite v košarico in sledite ustreznim navodilom. Tu boste našli popoln seznam svojih nakupov.
6. Prijavite se v svoj uporabniški račun. Če nimate računa, vnesite podatke o kupcu.
7. Izberite način pošiljanja in plačila.
8. Preberite splošne pogoje in politiko zasebnosti ter kliknite »Naroči in plačaj«.
Pssst...Pravzaprav je veliko lažje, kot se sliši!
Prizadevamo si, da bi vaše naročilo čim prej prispelo do vas. Skupni čas realizacije naročila je sestavljen iz časa, potrebnega za pripravo naročila za pošiljanje in časa dostave. Naročila običajno pripravimo in odpošljemo v 24 urah. Naročila, poslana preko kurirja (GLS), so najpogosteje dostavljena v 3-5 delovnih dneh. Čas realizacije in dostave naročila ne vključuje sobot, nedelj in praznikov.
O vsaki fazi naročila (prav tako v primeru zamude) vas bomo obvestili z e-poštnim sporočilom. Stanje naročila lahko preverite tudi tako, da se prijavite v uporabniški račun.
Če želite spremeniti naročilo, se obrnite na Kontaktni Center za pomoč strankam na (+386) 14440109 ali pošljite sporočilo na sledeči e-poštni naslov: info@modivo.si Če želite preklicati oddano naročilo, kliknite na povezavo za preklic naročila v e-poštnem sporočilu s potrditvijo naročila. Naročilo lahko prekličete dokler se njegov status ne spremeni na “V pripravi”.
Neobdelano - vaše naročilo je bilo sprejeto in se trenutno preverja.
Čaka na plačilo - čakamo, da bo vaše plačilo izvedeno. V primeru neizvedenega naročila bo v 24 urah vaše naročilo samodejno preklicano.
Čaka na dostavo - naročen izdelek bo za vas odposlan iz našega zunanjega skladišča. Predviden čas dostave je dodatnih 3-5 delovnih dni.
Pripravljeno za pošiljanje - vaše naročilo je pripravljeno in preneseno v odpremno skladišče za preverjanje izdelka in njegove embalaže.
Poslano - Vaš paket je že prejelo prevoznico (številka sledenega paketa). V tem trenutku čaka, da ga prevzame kurir ali pa je že na poti do vas.
Preklicano - naročilo je bilo preklicano zaradi neizvedbe plačila ali odstopa preko e-pošte. Takšnega naročila ne moremo obnoviti. Izdelki preklicanega naročila se bodo ponovno pojavili na naši spletni strani v roku 24 ur.
Vrnjeno - Vaše vračilo je zaključilo postopek preverjanja. Kupnina bi morala biti vidna na bančnem računu, ki ste ga navedli, v roku 14 dni.
Paket ni bil prevzet - Vaš paket nam je bil vrnjen. Če vas naročen izdelek še vedno zanima, prosimo oddajte novo naročilo.
Prevzem paketa pri kurirju
1. Preverite zunanjo embalažo.
Škatla mora biti tesno zaprta in ne sme imeti znakov poškodb.
Če paket ni poškodovan, podpišite prevozni list.
Če zunanji videz paketa vzbuja sum, zavrnite sprejem paketa ali preverite njegovo vsebino pri kurirju (glej spodaj).
2. Če zunanji videz paketa vzbuja sum, preverite vsebino paketa v prisotnosti kurirja.
Odprite paket in pri kurirju preverite, ali so prejeti izdelki popolni in nepoškodovani.
Če imate pridržke glede stanja pošiljke, prosite kurirja, da sestavi poročilo o škodi.
Izpolnite vsa polja poročila in označite škodo na zunanji embalaži - to je najpomembnejši podatek za prevoznika, da bo obravnaval pritožbo. Pred podpisom se prepričajte, da je opis skladen z dejstvi.
V polju »komentarji« lahko navedete vse svoje pripombe, vključno s tistimi v zvezi z informacijami, ki jih je v poročilo vnesel kurir, npr. kadar se ne strinjate z informacijami, vnesenimi v poročilo o škodi.
Ne pozabite vzeti ene kopije izpolnjenega poročila.
Če kurir ne želi čakati na pisanje poročila o škodi, boste tukaj našli informacije o tem, kako pripraviti poročilo o škodi.
O celotnem dogodku obvestite službo pomoč strankam po telefonu na (+386) 14440109ali po e-pošti, tako da pošljete prijavo o škodi na naslov: info@modivo.si.
3. Prevzet paketa iż paketomata
Prejemnik po tem, ko kurir odda paket v paketomat dobi kodo za prevzem in sicer preko e-pošte ali SMS sporočila. Po prejemu kode pojdite do izbranega paketomata in na zaslonu vnesite svojo kodo za prevzem. Čez nekaj časa se omarica s paketom odpre. Več informacij najdete na spletnem mestu GLS: https://gls-group.eu/SI/sl/video-navodila.
V kolikor je embalaža z vašim naročilom poškodovana, čimprej pripravite poročilo o škodi. Za to imate časa največ 30 dni. Poročilo o škodi pošljite na info@modivo.si, mi pa bomo potemtakem storitvi prevoznika vložili reklamacijo. Postopek pregleda pritožbe s strani GLS prav tako traja največ 30 dni.
Pomembno: Za reklamacijske zahtevke GLS Slovenija, velja rok za reševanje in odgovor na zahtevek v skladu s splošnimi pogoji GLS Slovenija, torej največ 30 dni.
4. Ne pozabite!
O morebitnih pomislekih glede embalaže ali vsebine nas takoj obvestite po telefonu in e-pošti. Naši svetovalci vam bodo pomagali in vas vodili od začetka do konca.
Preverite pogosta vprašanja v centru za pomoč ali se obrnite na nas